Balansen

Har precis kommit hem från ett träningspass bestående av core och gym som avslutades med bastu- och bubbelbad några trappor ner i huset på det här (klick, klick) stället. Väldigt modernt och lyxigt, och det gillas. Så funderar på att köpa kort där när jag får lite mer cash i fickan.

Alla skriver ju om vädret nuförtiden så jag får väl dra några rader om det jag med i brist på annat. Har snöat här också, kom lite igårkväll och även lite idag. Och med denna blåsten här är det inte roligt att vara ute. Att man får brainfreeze så fort man går utanför dörren säger väl en del..

Klockan står på 07.00 imorgon och jag är tröttare än tröttast, så vi hörs! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0