Lörda-da-dag

Vaknade upp kring tio imorse helt utvilad men med en lite skum känsla i kroppen och jag vet inte om jag drömde inatt att sanna pussade mig igårkväll när hon sov eller om det verkligen hände. Isåfall drömde jag att jag höll på dö av skratt igårkväll också. Hahaha! Antar att hon trodde att jag var lallapajken. Eller så kanske hon har en hemlig crush på mig, who knows? ;)

Gjorde mig iallafall en supergod smoothie till frukost och sen traskade vi iväg mot city nord. Ett rätt stort shoppingcenter, fast med ungefär samma affärer som här inne i stan vilket var ganska trist. Köpte iallafall lite värda och mindre värda saker. Bland annat ett halsband som jag har velat ha sjuuukt länge men bara inte köpt. Asfräscht med massa kedjor=)


Sen satte vi oss på något matställe och åt massa pizza =) Sjukt gott!


Solen visade sig några minuter idag också, riktigt härligt=)


Kommentarer
Postat av: S

HHAHA, alltså jag dör! Vad har jag för sepe drömmar i sådana fall, jag är ju inte frisk! hahahahha

Men jag är nog kanske lite kär i dig då ;)

2009-04-18 @ 18:01:28
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0