010409

1 april idag, någon fler än jag som blivit lurad? fast detta år var det faktiskt inte ett dåligt skämt av pappa om att det står en ren utanför fönstret, haha jag tror han har kört på den varje år sen jag var typ 3 år. Har nog inte gått på den sen jag var 3 år heller..

Igår var jag som sagt på bio och såg "män som hatar kvinnor" så om ni inte har sett den tycker jag att ni ska göra det, och det är NU. Det enda dåliga var att den räckte aplänge, över 2 h och jag som trodde att jag skulle vara ledig idag hade inte så väldans bråttom i säng. Så det blev inte så glada miner imorse när det pep till i telefonen & jag var tvungen att stiga upp och jobba.  
Imorgon är iallafall sista dagen på länge och jag kan inte säga annat än att det känns ba kiiiiing!
Nu ska jag sova som en jävla björn i ide så kanske man får lite extraenergi imorgon! TJING.

Kommentarer
Postat av: pappa

ÄLG var det !!! men du gick ju på den i fjol :D HAHA

2009-04-02 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0