Måste bli frisk innan helgen!!

Känner mig fortfarande inte frisk, tror nästan jag har åkt på feber också. Men var ändå på nk-kursen idag. Jag vill inte missa så mycket mer än dom 4 lektionerna jag missade när jag var utomlands.
Sen gick jag förbi på Subway och träffade John. Jag fick välja mellan alla extratider som inte redan var insatta på schemat och det blev ändå rätt mycket jobb, fast rätt dåliga tider också. Kvällar och helger, yeah! Men som sagt, bättre än inget jobb alls ;)

Tänkte inte gå på stan men det blev så ändå :P Hittade lite onödigt haha...


H&M 49,50kr


Bikbok 129kr


Oversize tischa+långärmad top, Bikbok 99kr/st

Och dessa SKOR! I love them!


Kommentarer
Postat av: linda

sånt där armband haaar jaaaaaaaaaaaaaag! haha, suprised eller? haha





och skorna var niiiiiiiiiiiice!

2008-09-23 @ 21:57:14
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menar ju det ;) haha men om det är till någon tröst så köpte jag mitt i piteå HAAH.



Jaoja...måste typ köpa sånna jag med (a)

dom jag ville ha är shluttt

2008-09-23 @ 22:34:29
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0