Torsdag

Jag sitter och trycker mandariner/clementiner/satsumas eller vad fasen det nu heter? Såna där gula, sura iaf, tycker dom är godast haha, well, nog om det :P
Idag har jag och Mimmi varit på stan och försökt leta lite partykläder till i helgen. Redan innan sa jag att jag ville hitta en kjol med en lång dragkedja och det hittade jag faktiskt tillslut, lite oväntat på Lindex barnavdelning, sen hittade jag även en fin, blå skjorta från H&Ms herravdelning och en lila kuvertväska från Åhlens! Inte så mycket partykläder alltså. Men jag tror jag har lite kläd-ideér som kan funka i helgen ändå! För troligen kommer det bli 2-dagars och jag är SÅ peppad på det!!!
Och förresten vart har affären DORIS flyttat?? 

Nu börjar Topmodel om!
Kisses


Kommentarer
Postat av: Linda röstar ja för 2-dagars!

dom har ju flyttat till gamla stale affärern..där viid..duveet..där du jämt är.-..fanm, ja det heter ju.EROTIC SHOP!! ;);););))))))))))))))))O

2008-09-25 @ 20:24:46
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Mimmi

ja precis.. där ligger det nu!! järnspikar!

2008-09-25 @ 23:26:36
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0