Meloner i sinne

Idag ska jag utföra en svår Nk-B läxa. Nämligen äta melon hela dagen. Haha, jo du hörde rätt!
Det var så att man fick välja mellan att äta godis, melon eller kött i en hel dag. Inget annat. Och om man verkligen inte ville fick man istället skriva en uppsats om diabetes. Men som sagt så valde jag melon, vilket känns ganska dumt nu, jag kan lova att jag är jättehungrig fastän jag åt ungefär nyss och känner mig yr så fort jag rör på mig typ. Men jag ska klara detta, i alla fall till ikväll, jag är ju en kämpe!
Min favoritmelon är faktiskt den traditionella vattenmelonen. Så det får det bli till middag idag då, yes! 
Min moder kommer nog vara ganska less på mitt eviga tjat idag som låter ungefär såhär; Åååååh, jag är så huuuuuuuungrig.
Men än så länge ler hon bara, ett sånt där fånigt  s k y l l d i g s j ä l v s m i l e. 


Japp, min middag idag då. Ser jag verkligen framemot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0