What a day :)

HAR MITT VANLIGA MOBILNUMMER NU IGEN!!
Fast inga nummer så skriv gärna ett sms med ditt nummer till 0730822965.

Jag och Malin har haft en helbra dag i stan idag. Blev ingen shopping för någon av oss, vilket känns mycket bra för mig iaf ;) Vi gick knappt i några affärer ens. Satt på Waynes i flera timmar kändes det som och hade jättetrevligt, sen skulle Malin klippa sig och då satt jag och läste en massa olika tidningar. Allt från Elle till Damernas värld haha :P Men det var mysigt.

Sen gick vi och åt på Subway faktiskt, första gången sen jag slutade jobba där vilket var ett bra tag sen nu. Och första gången överhuvudtaget för Malin. John "the manager" snackade lite med mig och frågade om jag vill börja jobba extra. Och eftersom jag inte har något jobb så vill jag självklart göra det! Det får duga tills vidare helt enkelt. Ska dit igen på tisdag och bestämma vilka tider jag vill jobba. Känns sååå bra! Nu slipper jag ju skriva om mitt cv osv ;)

Vi bestämde oss också för att gå på bio & se Patrik 1,5 som handlar om två bögar som av misstag adopterar en 15 årig kriminell pöjk. Så jävla bra den var tycker jag, man både skrattade och grät. Det hände grejer hela tiden så den blev aldrig tråkig på något sätt. Den rekommenderas, för dom som inte har bögfobi då vill säga ;)


Malin blir fin i håret =)

Patrik 1,5 - Se den!!

Jag spetsade till det idag

Mamma & pappa har fest & pappa vill bjuda mig på vin, öl, sprit, drinkar, cider... you name it! Så kanske ska gå ner och ta ett glas eller två med gamlingarna. Skål dårå. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0