Ihopplock

Duuu, jag har ju typ fått lite jobb nuråååå så nu kan jag nog följa till el stockholmo  :D::D

LINDA säger:

alltså sthlm by night...DÅÅÅLIGT hahaah fyfan..alla btats på stureplan ojojojj man kan inte göra anne än skratta HAHA..men kul är det

LINDA säger:

bara det att bo där drar på stålarana ..synd attman intekänner någon man kan bo hos där under en helg..känner du någon?
men du..ananrs kan vi ju kanske bara dra en sthlm över en dag..haha från morgon till kväll..vi vill ju ändpå på samma ställen du & jag så hahaha det skulle ändå gå
Carro säger:

eller så drar vi bara till umeå en helg

& typ går ut på corona eller x3m inte lika koolt men vadå

Carro säger:

dom har då mkt fler affärer än skellet iaf


 

LINDA säger:

elelr sudsvall& monki hahaha

Carro säger:

haha, jaaa, why not fast där känner jag då ingen..gör du?

Carro säger:

eller varför inte uppsala igen haha


varför har vi inga kontakter uite i världen linda???

Carro säger:

HAHAH

Carro säger:

det här sög ju

LINDA säger:

JAVET!

LINDA säger:

haha

LINDA säger:

vi sätter oss bara på ett tåg & luffarigenom europas alla huvudstäder..fAN så nice!!

LINDA säger:

lära känna allt & alla

Carro säger:

Haha, jag är så jävla på ::


 


Kommentarer
Postat av: tågluffaren från skellefteåbygden AB

Akta rättstavningen...!

2008-09-20 @ 00:23:24
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: tågluffaren från skellefteåbygden AB

Akta rättstavningen...!

2008-09-20 @ 00:23:25
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: laroy i sthlm, x3m i umeå, people i uppsala, s8 i ske-å ....

Tråkiga backpackers vi lär bli...inom Sveriges gränser så att säga!

2008-09-20 @ 00:32:03
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0