Varning för tråkigt inlägg

Egentligen borde jag inte alls sitta här vid datorn ikväll. Har just kommit hem från jobbet och nu borde jag plugga, plugga, pluggaaa!!!! Verkligen. Har knappt läst på något, försökte faktiskt men det gick som det gick - jag somnade.
Och det jag väl har läst fattar jag NOLL, 0, 0, 0, 0, 0, 0 av. Nu känns det faktiskt riktigt surt att jag missade dom där 4 lektionerna när jag var utomlands..
Men jag får väl gå dit och göra provet och sen välkomna mitt första IG! Fast det känns ju sådär lagomt peppande..

Bara för att skriva något positivt idag så gick det väldigt bra på jobbet. Malin är en stjärna & är underbar att jobba med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0