As I said

Ska försöka beskriva min helg kort.
I fredags hade vi en supermysig förfest, jag, M & L. Sen blev det utgång på Olearys, och där var det fan smockfullt. Kunde knappt få sig fram i folkmassorna. Ändå lyckas man stöta på dom som man kanske inte helst av allt vill träffa..eller så är det det man vill?
Kvällen var väldigt trevlig i alla fall.

Igår blev det en hyffsat lugn kväll. Jag och Malin på Calles. Svängig musik med en massa goa klassiker. Blev några timmar sammanlagt, från halv nio till ett-tiden faktiskt. Sanna kom och joinade oss lite senare också.
Var riktigt mysigt!

Och idag dårå, jobb heeela dagen. Och nu har jag och Säännieee just sett klart en film jag hyrde. Take the lead hette den och var riktigt bra! Fast kan en dansfilm vara något annat!?

Slänger in fredagens outfit här också :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt byggt =)

2008-12-06 @ 02:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0