Och jag är trött.

Med väckaren ställd på 04.30 började min dag. 2,5 timmar tidigare somnade jag = alldeles för lite sömn för Carro. Men jag fick mig upp tillslut. Och det var ju huvudsaken, för jag ville ju inte komma försent till jobbet! 6-13 jobbade jag idag. Sen blev det fika på waynes, finns det nått bättre än deras latte med vaniljsmak?! :)

Sen bar det av till nk-lektionen, men stannade inte länge för läraren sa att vi fick jobba vars vi ville. Jag och Stina tittade på varandra och förstod direkt vad vi skulle göra. Åka fort som fan såklart :P Istället for jag på stan ett tag med Linda och Sanna, åkte bil med discodunk-musik och handlade på glashuset. Man måste ju vara prepared liksom ;)
Fyndade en mysig stickad tröja på second-hand också. Eller mysig är nog inte rätt ord. Den var fasen stickig, men fin var den ju så man får väl plåga sig lite haha.

Ikväll ska jag och Sanna se på Idol.

Well, det var det. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0