Myskväll

Jag, Sanna och Jessica såg idol som sagt. Men ärligt tyckte jag inte att det var så intressant idag..eller seriöst, ingen var speciellt bra. Såklart dom är bra på sjunga och allt det där, men låtarna? what? Brudarna rockar ju däremot.
Sanniiieee drog just så nu är jag ensam i mitt lilla hem igen! Men kanske får jag mer besök ikväll, vem vet? :P Tänkte ta och läsa senaste SOLO-tidningen nu i alla fall som jag fortfarande inte har hunnit läsa. Love it!


Gud så kallt det var ute imorse när jag skulle gå till jobbet kring halv 6 tiden. Men som tur var har jag köpt en ny mössa som jag slängde på huvudet. Andra gången jag köper en sån här mössa btw. Min förra blev stulen. (Vem stjäl en mössa egentligen, haha?)
Men mössor är underskattade. Faktiskt!


Den har en söt rosett på också, men den finns på den andra sidan, if you know what I mean, höhö :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0