Look what I´ve found.



Hörde rykten om att jag var med på bild på skellefteavimmel.se och mycket riktigt var det så.
Varken jag eller systern till höger har något starkt minne av det. Men vi hälsade till våra föräldrar iallafall. Fan vad söta vi är. Utan att veta om det. Ha ha.
På andra bilden är stinaflina och lisafisa (som just nu befinner sig på andra sidan jorden. Kul för dig hörruuu. Jag är inte alls avis, nej.)

Men alltså vilka goskramsnuttegull-bilder. Och glada var vi då. Som om man inte såg det..
NUu ska jag sluta babbla och kanske gå och sova "i tid" för en gångs skull. Försöka ska jag. Vi hörs imorgon, det ska bli en bra dag. Puss.

ps. Stina du har mina strumpbyxor. Fast du kan få dom förresten, varsågod babe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0