Jag är trötttt.

Och nu är jag hemma igen. Eller har inte varit på ikea och det såhär länge.. Nej, jag och Sanna for på hemmakväll och hyrde 2 filmer när vi kom till stan. Step Up och någon annan helt sjuuuk film som jag inte minns namnet på haha. Men Step Up (dansfilm) har jag velat se hur länge som helst och äntligen säger jag bara! Den var underbar.
Hade en mycket trevlig dag på ikea också. Dock tror jag Sandra, Frida & Sanna som jag åkte dit med var lite less på mig eftersom jag aldrig kunde hålla käften stängd mer än 10s haha :P

Och självklart var det köttbullar jag käkade till lunch! muuuuuuuums.


Kommentarer
Postat av: Challe

Han är så snygg i den filmen! Bara för han är med kan jag se den om och om igen ;P

2008-10-28 @ 08:32:45
URL: http://chab3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0