You rock.

Vilken lååång dag det har varit idag. Inte tråkigt lång dock.
Var ju och gymmade imorse, oh shit säger jag bara. Kommer vara klagomuren själv imorgon av all träningsverk!
Efter jobbet sen så blev det fika på Waynes, blandat med norgemöte. Om vi kom fram till så mycket vet jag inte, men nu vet vi iallafall vad vi måste ta tag i. Förhoppningsvis, om allt går enligt våra planer så åker vi till norge och jobbar efter nyårs någongång.

Inget moderniteter som tex dator här inte, nejnej här kör vi old style med penna & papper!

Shopping blev det sen. Karro hittade en jäkla massa & själv köpte jag nog bara ett pärlhalsband, vad jag minns iaf! :P
Känns riktigt gött att ha henne hemma igen, även fast det bara är för några dagar. Men kommer nog inte dröja länge innan vi ses igen sen, för om 2 veckor åker jag troligen ner till henne :D 

Nu ikväll har jag, Karro, Stina & Simba bara tagit det lugnt och fettat oss i soffan. Såg bland annat idol och filmen" What happens in Vegas". Den var ju hur bra som helst juue! Min filmsmak i ett nötskal, även om skalet har utvecklats lite mer på senare tiden..
Och valpen SIMBA är ju hur mysig som helst. Låg och sov på mig under hela filmen! Och han luktar sådär underbart gott som bara en valp kan göra. Goooosegriiiiseeeeeen haha!


Kommentarer
Postat av: hörde jag ett "skål!" ????

YOU GOT TO FIGHT, FOR YOU RIGHT..

- TO PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!



imorgon så att säga





2008-10-11 @ 00:13:58
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karro

Skönt att hänga med er igen, som på den gamla, alltid goda tiden ;) Längtar tills imorn, vi borde förresten bjuda med Simba.. Jag har seriöst börjat få känslor för honom.. Vill ta reda på om det kan bli nåt mer, you know how it is :]

2008-10-11 @ 00:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0