Dagen efter

Godmorgon?

Spårad kväll igår. Bland annat så sitter min syster på akuten nu, för att kolla om hon har brutit näsan. Var delvis mitt fel.. Tror jag hoppade på henne och så landade vi båda på hennes näsa. BRA!
Men tapper som hon var så lyckades hon ändå komma ut på Balzac senare, hahaha.. det är idenäs-style ;)

pääääz


Alltså USCHHHHH! Stackaarnnnn :(:(


Vi GICK alltså från a-torp in till stan! Men det var inga problem för Malin, nejnej hon var på G som alltid!


smaaarrriigga daiquiris på station


*censur*
Sen kom "någon" förbi som stolt hade köpt upp hela preems porrlager typ - både tidningar & dvds.
Tummen upp för det!!


Egentligen skulle jag träna ikväll, men tror jag ställer in det och stannar i soffan istället, bra carro!
puuuss





Kommentarer
Postat av: drinkyy

BJUD MIG PÅ EN SÅN DRINK NEXT TIME??????????

2008-10-19 @ 16:52:19
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0