071008

Har just avslutat min "lunch", micro-tacopaj, som är supergod! :P Har aldrig egentligen gillat pajer, men den här gillar jag starkt. Idag är jag ledig och har inte gjort så mycket alls hittills idag. Har läst ungefär 5 sidor i boken av alla 51769. Så man kan säga att jag har rätt mycket kvar att läsa på.. Men som vanligt skjuter jag upp det så länge det går, även fast jag VET att det vore så skönt att ha gjort bort det.

Ska åka hem till Byske snart i alla fall & träffa SSS (storasystersandra ;P) Lite neger hon kommer vara ällärrr..

Dagens sköna outfit!



Och hur i hela helvetet har man lyckas tappa bort alla skor jag hade med mig till turk? Men heter man Carro så är väl inget omöjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0