Utmanad.

Helvete var min första tanke när jag såg att jag blivit utmanad. Sjukt svårt att komma på grejer tycker jag. Men jag är ju inte den som bangar på utmaningar så here we go.

Reglerna är följande:

♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras
namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom
att lämna en kommentar i deras blogg.

Utmanad av: Linda

1. Är väldigt envis, har dåligt tålamod i vissa fall och hatar att vänta.

2. Jag älskarrr höga klackar, även fast jag är kring 173 cm redan, så bryr jag mig inte att jag blir minst 10 cm längre än mina shorty-vänner.

3. Jag måste alltid titta under sängen innan jag somnar. Har gjort det så länge jag kan minnas. Men än så länge har jag inte sett något ovanligt som kanske ett spöke eller något annat läskigt, nej, bara golv... och damm möjligtvis.

4. Jag kan teckenspråk.

5. Jag är diagnoserad med en sjukdom som gör att jag kommer behöva ta medicin varje dag, resten av livet.

6. Hatar att städa, men älskar att ha det välstädat. Och har verkligen en talang att stöka ner på kortast möjliga tid. Hur hänger detta ihop?

7. Jag är rädd för gamlingar.

Jag utmanar följande:
Mimmi, Stina, Karoline, Linn, Challe, Lina och Rebecca.


Kommentarer
Postat av: Hej

Men lägg ner bloggandet nu för fan..

2008-11-03 @ 12:37:09
Postat av: Mimmi

va? vadå för sjukdom?

2008-11-03 @ 14:05:33
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: carro svarar

Hej: Du behöver inte läsa!



Mimmi: inget man dör av ;)

2008-11-03 @ 14:23:45
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0