Lista-atsiL

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 10 gånger och skriv innehållet i sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Okej, bra då :)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Haha jag vet inte ;) har inte så mycket att göra hihi

Vilken raggningsreplik faller du för?
Styr efterfest, det hade jag gjort haha :p vem är du med ?

Vad var det första du sa imorse?
Nä då vågar jag inte gå ut :P

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Men du sa ju att du sov bitch ;)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Tjena söt! Blir det utgång för er ikväll då? hälsa babsen :) puss puss

Så vad säger du under förspel?
Blir kanon. Ring när jag ska komma

Och efteråt?
Jag åt en macka bara :P men imorse höll jag på dö av svält :)

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Baren

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Du vet vip som man är gliiiider  vi hela jävla vägen till baren!!!!

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Hjälp! vad är motsatsen till stay-ups? "Du vet vad vi diskuterade" :P jag måste veta :D haha

Kommentarer
Postat av: Mimmi

"Så vad säger du under förspel?

Blir kanon. Ring när jag ska komma"



Den var klockren!



och det sista smset känner jag igen ;) haha

2008-11-02 @ 22:18:34
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: amsibamsi

Gud va fin blogg du har, headern och allt! Du känner inte att du skulle vilja hjälpa mig? Vore jätte snällt!

Skulle verkligen vilja ha så fin som du har!

PLEASE :)

(snacka om rövslickeri, men vad gör man inte?)

2008-11-03 @ 20:04:34
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: amsibamsi

va synd...

2008-11-03 @ 20:46:07
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0