Right vs left brain

Nu har jag vilat ett tag, piggare blev jag väl inte. Men lite mat i magen kanske gör susen. Ni måste gå in och kolla det här, där man kollar vilken hjärnhalva som styr mest i din hjärna. Många har säker gjort det redan och tycker jag är jätte-efter haha, men iallafall. Jag är extremt höger, men jag gav mig sjuttsiken inte- jag skulle se att den kunde röra sig åt andra hållet. Och efter kanske 15 minuters stirrande på den där bruden, bytte hon håll. Och sen kunde jag byta flera gånger.
Är det bara jag som tycker att det är sjukt coolt? jag fattar verkligen inte hur det hela går till. Förklaring nån?

Kommentarer
Postat av: linn

gjorde det där :) spännande. fast hon byter ju faktiskt ben, och med det byter hon också håll. efter ett tag. kolla in det:)

2008-11-25 @ 18:12:43
URL: http://linn1.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag förstod inte heller först. Hur fan kan hon byta håll lixom ;P Men jag gav mig heller inte och till slut såg jag. Jag måste komma på hur fan detta går till! Jag fokuserar på fotskuggan ;P haha

2008-11-26 @ 14:40:16
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Fan nu byter jag håll hur lätt som helst :P

2008-11-26 @ 14:41:56
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: linn

okej då. jag lägger mig väl då! ;) haha. ni har säkert rätt ;)

2008-11-27 @ 22:24:27
Postat av: linn

okej då. jag lägger mig väl då! ;) haha. ni har säkert rätt ;)

2008-11-27 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0