New heels, high heels.

Var på stan med stina idag efter provet. Känns som att det var år sen jag gick och shoppade. Gick in på wedins, det första vi gjorde. Utförsäljning på alla skor 20-50% rabatt eller vad det nu var. Jag var peppad till tusen.
Hade redan spanat in dom här förut men tyckte då att dom var waaay to höga för mig. Men jag var ändå tvungen att testa dom iallafall och dom satt perfekt. Hur snygga som helst. Sen så var det halva priset på dom också, så för 249 riksdaler fick dom bli mina. Kunde inte hålla mig...
Hittade ett till par också men stina och min börs/samvete stoppade mig. Kanske finns dom kvar på tisdag, den efterlängtade löningstisdagen. Då, kanske då, köper jag dom.
Fyndade även lite smycken och en t-shirt. Kanske kommer det bilder på det också sen.


LOVE! (Ännu snyggare i verkligheten dock.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0