hehehe

Jag skojade bara med er, klart jag inte ska sluta blogga bara för det, och snacka skit kan jag också göra hur mycket jag vill - inte för att jag brukar göra det.. men om jag någon dag får lust! Det är ju trots allt min blogg och jag skriver det jag vill och känner för.

Igår var jag inte så smart när jag valde lacktights att cykla i ända bort till anderstorp! HÖLL PÅ ATT FRYSA IHJÄL! Och inte gjorde det saken bättre att jag verkligen inte hittar där. Det är väl hyffsat lätt att hitta till gatan, men sen ser ju alla hus likadana ut och det är omöjligt att hitta rätt nummer. Vet inte hur många gånger jag har gått vilse där haha.
Sen har jag ju touchscreen på mobben och då kan man INTE trycka på den med vantar, ja ni har säkert hajat att jag frös som tusan nu så ska sluta tjata på om det.
Tillslut fick jag tag på Sandra iallafall som kom och mötte mig på någon parkering i närheten. Väl inne i värmen var det mycket trevligt, massa dans & prat.
Sandra tyckte att jag kunde dricka iallafall en drink, men det tyckte inte jag var en sån bra idé med tanke på att jag skulle iväg och jobba, så jag höll mig till chipsen och nötterna istället.

På jobbet sen gick det bara fint, kom mycket mer folk än på fredagen så det var ju mycket bra! Hoppas ryktet sprider sig så det kommer ÄNNU fler nästa helg.


På vägen hem drog jag på mig alla kläder jag hade med mig och två luvor på huvudet för jag skulle INTE frysa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är! :)

2008-11-16 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0