har ni tänt ljus nr 1?

m å s t e  v ä n d a  t i l l b a k a  d y g n e t, känner jag efter att precis ha käkat "lunch".
Idag har jag riktigt tråkigt. Har varit ute på en lång promenad till och med. Ville fara och spela bowling eller nått annat kul men ingen orkade/hann så funderar på att gå och joina sanna och lalla som ska se film istället, men det är ju så långt ända bort till mb, och min cykel står i stan så jag måste gå & då är frågan om jag orkar. ORKA liksom?!?!
Men samtidigt orkar jag inte att ha såhär tråkigt heller. Åhhhhhhh, det är så synd om mig.
Kanske går och hälsar på stina på preem istället, det är en bra idé och nära är det ju. Ja, nära och bra. Det kör vi på.

Kommentarer
Postat av: Hp

Stackars du :) Men du skulle ha kommit och joinat oss :)

2008-12-01 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0