181108

Tisdag idag. Jag gillar tisdagar, vet inte varför riktigt men det kan nog ha lite att göra med att det kommer ut ett nytt the hills avsnitt, he he he.  Och sen så är man ju en dag närmare helg och det är ju inte helt fel, för på lördag så smäller det. Då kör vi så det rykeee(ns)rrr ohyeah. Idag har jag jobbat all day long och sen avslutat med ett aerobicspass vilket jag inte var så motiverad till. Men tur att jag ändå for dit för jag blev faktiskt positivt överraskad.
Nu ska jag sätta igång och läsa på sida 71 i nk-boken, sen ska jag fortsätta läsa och efter det fortsätta läsa ännu lite till och lite till, aa ända tills jag kommer till sida 138. Är ju bara drygt 60 sidor så det klarar jag ju lätt?!?

Life is great just nu, förutom att jag saknar min bästis! Inte så konstigt kanske med tanke på att vi var med varandra jämt förut.
Ett utdrag ur Karros blogg: "Seriöst Carro, att vi inte har blivit less på varandra eller blivit ovänner är ju faktiskt en bedrift, må jag säga! Vi jobbar tillsammans, dansar tillsammans och umgås på helgerna och ofta på kvällarna efter dansen också.. 24-7 så att säga! Men jag gillar det" 
Snart ses vi igen iallafall och då har vi mycket att ta igen. Längtar!

Tror inte vi kan ha tråkigt tillsammans gumman! ;)

PS. Nu har jag gjort upp en super-plan på mitt liv inom de närmsta åren också. KINGGG om det blir som jag har tänkt mig nu!

Nu ska jag dra mig tillbaka från datorn och direkt in på sida 71. Hejdådådådå!

Kommentarer
Postat av: Karro Kort

Baby! Me miss you too :* Längtar tills vi ses, och vore KING om du har råd att dra hit också innan hihi.. Ta med Stinch också vettja! Och jag tror att vi ska spela in föreställningen och hoppas att man kan deala till sig ett ex ;) Puss

2008-11-19 @ 07:15:29
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0