151108

Vaknade just, har aldrig sovit så här länge i hela mitt liv, och det känns ju faktiskt helt fel att vakna när det är mörkt ute redan. Men att jobba natt var faktiskt jättekul - inga spyor eller slagsmål. Hoppas det kommer mer folk ikväll bara. Jag fick springa runt på stan ett tag och leka turk, ni vet inkastare haha. Tror jag fick några fler att komma iallafall och det är ju huvudsaken. Nu ska jag äta lite frukost/middag och sen ska jag fara på atorp ett tag på min systers inflyttningsfest innan jag börjar jobba igen klockan 23.00. Höres, synes.














Bara för att göra det hela lite "roligare" så slänger jag in en bild från pdol i år också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0