Stadsfesten, dag 2

Jag och strumpbyxor kommer verkligen inte överens! Ett par går att använda MAX 1 gång, och ibland inte ens det.. Varför måste dom vara så lätta att riva sönder :(
Nu har jag iaf fått på mig ett par och än är dom inte trasiga. Ska försöka få dom att hålla hela kvällen, än har jag aldrig lyckats, men någongång måste ju vara den första ;)

Gårdagens party ska vi inte prata så mycket om, fast kul hade jag!..nog. :P
Ikväll blir det ännu en förfest vid älven, en fågel viskade i mitt öra att det kommer bli mycket folk där ikväll. Bland annat Malin och grabbarna från Boden. Så det ser jag framemot. :)
Snart kommer Stina och hämtar upp mig, sen blir det pizza!!

Ses ute i solen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0