Var håller ni till?

Alla emos är som bortblåsta, eller är det bara jag som är blind..? Jag och Stina hade inte så mycket för oss så vi gick på trästocks och tänkte räkna dessa varelser. Men det var inte så många faktiskt. Jag trodde typ att det skulle vara 90% av alla som var där. För det brukar väl typ vara det haha :P Men vi får väl fortsätta vår räkning imorgon kanske!
Vi hann även med bl.a mys i gräset och fika på Ainas.

På stan idag hittade jag en midjekort svart jacka, blev typ in love direkt så var tvungen att köpa den.. (A) Men nu, NU ska jag faktiskt spara pengar tills vi kommer till Sthlm/Uppsala! 2 helger kvar nu, iiiiH ;D Fick veta idag att det är en festival i Norrtälje under den helgen så det kanske blir så att vi drar dit också, vore ju inte helt fel. Bland annat Björn Rosenström ska spela!

Onödig info: Missade soptunnor idag- 5 av 6!
Skön låt: Katy Perry- I kissed a girl

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja emosarna är faktiskt borta.. nu när jag tänker efter så var det längsen jag såg dem.. =P

2008-07-19 @ 00:03:10
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: sus

Oh ja den låten är riktigt skön :D

har nästan spelat sönder den nu i 2 veckor.

2008-07-19 @ 20:16:40
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0