update från helgen

Fy tusan vad jag är mätt! Pappa stekte hamburgare på muurikan (?) så var tvungen äta mycket mer än vad min mage egentligen rymmer. Värt? Nja. Men gott var det! Mamma tyckte att jag ska tänka på figuren, undrar varför! ;P

I lördags var det subwayfest för alla oss gamlingar som har jobbat där. Förfesten var väldigt kul, har saknat er alla =) Sen blev det utgång på balzac, men jag stannade inte där länge, kanske en kvart eller halvtimme för att sen stå utanför UTAN jacka, och typ dö av kylan. Men efter ett tag träffade jag en snäll kille som lånade ut sin tröja ett tag. Tack, det värmde :) Tillslut kom mina vänner ut, så gick vi hem och sov/däckade haha :)

I söndags vaknade vi och var ändå rätt pigga, så vi slog igång en film, superhjältarna! Wow, vilken grym film. Jag vill också ha superkrafter, hur kul vore inte det?! Efter filmen upptäckte vi att det var sol ute så vi drog på stan ett tag. Kunde inte hålla mig från att shoppa lite, så köpte en vit kavaj, en jättesöt rosa bh och knallrosa leggings. Fjortis, jag vet :D Men nu när jag är blond så måste jag ju leva upp till folks förväntningar, eller hur!?
Efter ett litet tag blev vi ganska less på stan, så vi köpte glass och satte oss i solen istället. =)

     

     

     

Idag är det sol, jag är glad! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0