Sanna in the linbana



Idag när vi var och klippte i en lekpark hade vi lite tråkigt, så vi tänkte att det skulle vara kul att åka linbanan. Det var jävligt kul att se på!! Men fy fan vad läskigt det var att åka. Man flög typ åt helsicke.. Tror inte det är tänkt att barn över typ 10 ska åka, haha!
Det var ingen liten linbana heller. Gud, detta ska jag aldrig göra om!

Däremot åkte vi en annan "slänggungegrej" en annan dag, det var såå jävla kul. Erik fick snurra på och jag och Sanna åkte :) Jag skrek för det kittlades i magen så mycket. Hoppas jag inte väckte någon med tanke på att det var kring halv åtta på morgonen! (A)

Nu blir det att fara och se Byskes herrar möta Drängsmark. Spännande!

Ps. Tips på någon bra musik, ska nämligen bränna ut några skivor inför bilresan till sthlm/uppsala, skriv!

Kommentarer
Postat av: linda

I have bränd tre skivor för vår heta bilresa ;)

2008-07-29 @ 22:20:07
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0