Onsdag

Kom just hem från DM-matchen mellan Skellefteå FF och Ålund. FF vann såklart med typ 7-0! Men jag hejade på Ålund i alla fall, man måste ju stödja det sämsta laget lite haha :)

Jag och Sanna var tidigare idag ute och åkte inlines med stavar. Det var fan på tiden att jag rör på mig lite, har som blivit ganska lat nu efter att dansen har slutat måste jag erkänna. Måste bli ändring på det genast. 
Att åka störtlopp i backar är rätt skoj faktiskt :D Men jag har ajaj i mina händer nu, fick onda skavsår av stavarna, hur nu det gick till :/ Nästa gång blir det handskar punkt.

Jag ska få en ny design till bloggen, it makes me HAPPIII :)


/ En puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0