A wednesdaynight in Bysketown

Kom just hem från en liten runda runt Byske med Malin. Bland annat så spelade vi lite minigolf, och jag är riktigt förvånad över hur bra det faktiskt gick, fick 4 hole-in-one. INTE TRÅKIGT! (Jag gillar att skryta!) Så självklart vann jag denna gång! ;D
Sen lyckades vi hamna på en "modevisning" för Caprice. Var väldigt kul. Modellerna (eller vad man nu ska kalla dom?) var det jag tittade mest på och var det roligaste jag sett på länge. Kan ni tänka er, vanliga tjejer som går barfota på en s.k catwalk i bikinis och underkläder och försöker se ut som modeller. Vissa försökte sig till och med på den sexiga gången. Kunde inte låta bli att le, haha. Och med det vill jag säga att jag aldrig skulle göra detta själv!!

Roadtrip till Stockholm/Uppsala den 31 juli-3 augusti är nu inbokat, jag känner peppen redan ;)

Kvällens låt: Neverstore feat. Lazee - Hold on

Kommentarer
Postat av: linda

Ja fyfan vad balle ball vi ska ha det!

Stureplansbratsen har sett sin glans HAHA!

Och ja, den låten har vi nött Carro ;)

2008-07-04 @ 22:47:36
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0