Juldagen

Julafton igår var jättemysig, vi var som sagt hos farmor. Såg kalle, åt massa mat och massa skumtomtar (sega gubbar som farmor säger) och öppnade alla klappar såklart. Jag tycker att man bör se kalle på julafton, som tradition, men guuuuud så tråkigt det är. Sömnpiller, typ. Kanske kan det bero på att jag och min syster spelade in det när vi var yngre och tittade på det hela december & även mitt i sommaren ibland. Osmart kan tyckas ja..
Men jag är iaf riktigt nöjd över mina julklappar, fick bland annat en ny mobil & digitalkamera, en supersnygg mini-väska som jag velat ha länge, pengar, presentkort, datahögtalare, ett linne, vantar och andra småsaker =) Så ikväll kan jag äntligen skriva normala sms och fota som en tok. Och ikväll är det ju också hemvändarkväll, förfest på älvsbacka sen utgång på balzac. Ses ute, right? peppeppeppeppeppeppepepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0