3e advent

Igårkväll såg jag och sanna en film som heter "no reservations", och den var helt okej faktiskt. Men som vanligt med komedier kunde man lista ut slutet..
Efter filmen var det dags för jobb. Timmarna gick jättefort så var inte det minsta jobbigt att jobba till 3. Fick ett sms inatt av en rätt nykter brud, som är rätt svårt att tyda, försök hjälpa mig..  "förbered eduar obalan EVER åt linda d nuuu"....?
Idag vaknade jag rätt sent, eller rätt så jättesent. Typ 14.40 och med en förkylning som bara blivit värre. Ska snart ut och åka madrass i en liten backe här bredvid och sen blir det nog mys resten av söndagen. Kisses.



Buggarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va...jag orkade inte skriva sms.....................................................................

2008-12-14 @ 18:59:00
Postat av: Anonym

men va...jag orkade inte skriva sms.....................................................................

2008-12-14 @ 18:59:09
Postat av: Ilona

tack :)

du hade en väldigt fin blogg!

2008-12-14 @ 20:20:53
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0