lucia

Igår började jag och sanna dagen med en promenad, sen for jag och mina syskon på stan och fixade lite julklappar till familjen & släkten. Fast har forfarande lite kvar att köpa..
På kvällen var det julbord/julfest med jobbet. Började äta väldigt sent och jag hade knappt ätit något sen frukost så blev sjukt mätt. Senare blev det lite lekar och william lärde mig bugga vilket var grymt roligt. Fast tror vi får träna lite mer bakom subdisken senare.. Utgång på ballen var slutstationen, men jag var ju så fruktansvärt mätt & trött och malin skulle upp och jobba så vi avrundade kvällen ganska tidigt.
Min kamera är helt död nu, så kunde inte ta några bilder alls tyvärr! Håller tummarna att jag får en ny i julklapp...

Idag är jag fortfarande mätt, whatttt?!? äh, blir iaf chillmode hela dagen lång. Sen ikväll var det planer om badtunna i byske, men hörde rykten om att det är inställt?! Hursomhelst börjar jag jobba 23.00 :)
 
Och förresten, ett stort grattis till MIMMI som fyller 20 idag, hipp hipp hurraaaa!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hurra hurra för mig :D

2008-12-13 @ 16:11:26
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0