-08

En liten sammanfattning av året som gått:

* har varit i underbara paris
* varit sammanlagt 3 veckor i turkiet & bland annat sett en vild delfin, yääy.
* klippt håret kort, ALDRIG MER (eller inte på många, många år iaf..)
* testat på livet som blondin, kommer troligen inte heller hända igen..
* använt en gräsklippare för första gången i mitt liv
* bott i min första "riktiga" lägenhet
* flygit själv för första gången, trots min flygplansskräck
* haft en underbar sommar med höjdpunker som bland annat vår roadtrip till uppsala
* blivit förhörd av polisen (urkundsförfalskning)
* och sist men inte minst så kommer 2008 alltid vara året som jag började blogga.

Och självklart en massa, massa mer.

 2008 var till en början inte mitt år, pga a very sad heart men det har verkligen tagit sig under årets gång och blivit bättre och bättre. Så nu håller jag tummarna att 2009 kommer fortsätta på det här bra-spåret jag är inne på :) Sen så har ju inte -08 avslutats än. Julen med familjen och hemavan på nyårs kan jag nästan lägga in på listan redan nu..

Kommentarer
Postat av: Karro

Hihi.. Men jag har skrivit och lagt ut bilder på er för länge sen ju! Men jag kan göra det igen haha.. Självklart längtar jag efter er också, ÄR RÅPEPPAD NU! :D



Och jag kan bara hålla med dig om 2008 alltså! Mitt i prick. Puss

2008-12-12 @ 12:40:47
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Urkundsförfalskning,,,Inte bra =)

2008-12-12 @ 17:02:11
Postat av: carro

sv anonym: nej inte bra alls. men jag sa aldrig att jag var skyldig ;)

2008-12-12 @ 17:54:00
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nehe...hmm..de här börjar bli intressant =)

2008-12-13 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0