handla era julklappar i tid om ni ska va bitterpussies

Började jobbet 7 imorse och ögonlocken hängde nere vid fötterna ungefär. Fick mig iväg tillslut även fast jag bara ville ligga kvar under mitt gosiga täcke.
Efter öppning var det full rulle nästan direkt. Gud så mycket folk det är på stan nu dagarna innan jul. Jag är inget undantag. Efter jobbet gick jag, stina och linn och försökte hitta julklappar. Jag shoppade rätt mycket, dock bara en julklapp... vilket betyder att jag måste bege mig ut i folkmassorna imorgon också. Och även fast jag är sent ute så känner jag ingen som helst stress.. som vissa andra bittra människor som bara knuffas för att ta sig fram och mumlar surt i "skägget".

Hur som haver så är jag fortfarande SJUKLIGT TRÖTT. Ja, jag tror nästan jag har feber. Så ska gå och ta en varmdusch nu och sen lägga mig och försöka sova. Godnatt sötbarn!


kanske blir en till fotning för mig i veckan också, (ifall jag hinner) kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0