101208

Blev ingen luleå resa idag, malin ställde in och eftersom både jag och hon har rätt fullspäckat schema kommer det tyvärr bli svårt att hinna med innan jul. Men istället blev det stan här hemma med linda & sanna. Vi skulle egentligen mötas klockan tolv men jag råkade glömma ställa väckare så vaknade inte föränn just innan..så morgonfrilla here i come!! nä, jag säger bara thank god för mössor.
Jag hittade några julklappar tillslut i alla fall. Känner julstressen komma nu, är ju faktiskt bara 2 veckor kvar till julafton...

Nu ska jag ta tag i pluggandet hade jag tänkt, sista minuten som vanligt. Suck.
 Senare blir det nog en fika på waynes med malin & kanske, kanske hinner jag förbi och kika på sannas innebandymatch också!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0