alltså lovelifeeeeeeee!!!

Min dag började mycket bra med att jag steg upp LYSSNA NU 08.45 för att gå ut på en lång promenad med linda. Vi gick i drygt två timmar med ett stopp på ica och tmagasinet. Väldigt skönt och trevligt var det. På skolan gjorde vi inget av värde, som vanligt. Hängde på stan med linda någon timme efter det och sen så jobbade jag kväll istället för jannie som har gått och blivit sjuk. Fick ett sämst besked på jobbet ikväll och måste efter att jag egentligen bytt bort juldagsnatten jobba iallafall.. så tyvärr måste jag svika er brudar & den kanske roligaste kvällen på året, A i NUS!!!!! :( Och inte blev det bättre nu när jag kom hem när min mobil fick nått cplaggggg, lyser bara grönt och går inte trycka nånstans. HATAR TEKNIK IBLAND!!! LOVELIFE just nu, verklisssssssh.



RING OM NÅN FRIVILLIG VILL JOBBA DEN 25E, 23-03!!! neee, men just ja.. mobilen är ju lika död som min juldag.

Kommentarer
Postat av: lindisch

HAHAHAHA LOVE LIFE, jadaa!

snyggt alien sken din mobil skaffat!

kan du snälla ställa dig i max kostrningen nästa gånge trfikljusen laggar på rött, tack på förhand!



ps annandagen rrrrrrrrrrrryk jadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa who cares about juldagen...höhöhÖÖÖHÖHHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2008-12-02 @ 23:52:22
Postat av: Carro

BARA FÖR ATT INTE DU ÄR ÄLDRE ÄN FJORTIS, lind4.

2008-12-03 @ 00:21:21
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0