181208

Godmorgon hörrni!
Var jätterädd att jag inte skulle vakna i tid idag eftersom väckaren på mobilen konstigt nog inte fungerar.. istället skrev jag en massa sms och sa att folk skulle ringa och väcka mig, men som tur var vaknade jag av mig själv istället. Jag tror nästan att man har en väckare inbyggd i sig själv. Iallafall ibland.
Igår gjorde jag och linda en väldigt ovanlig sak. Vi stod framför kameran halva kvällen. En fotograf ville testa sin nya studio så då fick vi ställa upp. Båda var väldigt fnittriga och halvnervösa först men sen gick det faktiskt bättre och bättre. Fast nja, någon riktig modell lär jag nog aldrig bli..
Jobb hela dagen idag, som alla andra dagar den här veckan :) Och vet ni vad, idag kommer Karro hem. Kingg!



Bara 6 dagar kvar till julafton nu, känner ni julstämningen?

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

ooooh dom bilderna vill jag se :D



kommer karro till grimsmarkeller?´



Och det är ändå trevligare på veckodagarna, på söndagarna äre bara de tio pojkarna och mannen med två tidningar buhu.

2008-12-18 @ 09:27:13
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: Stinii

vet du, man har en inbyggd väckarklocka, har iaf läst det någerst, sen så kan typ inte alla använda den så bra kanske hehe=)

2008-12-18 @ 12:07:22
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄR HÄR!

2008-12-18 @ 15:42:56
Postat av: "modell" nr.2

"WANNA BE ON TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP"

du julstämningen är fan kraschad, hata julen.

nästa juletid ligger jag på playan med fetaste

drinken evvvver

2008-12-18 @ 22:03:11
Postat av: "modell" nr.2

"WANNA BE ON TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP"

du julstämningen är fan kraschad, hata julen.

nästa juletid ligger jag på playan med fetaste

drinken evvvver

2008-12-18 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0