Torsdag + 080808

Ligger med lapen i sängen nu, vaknade bara för ett litet tag sen. Mår ändå hyffsat bra efter att ha dragit en 2-dagars. 1 more to come.
I Torsdags åkte jag som sagt till Ikea med mina föräldrar. Köpte hem lite smått och gott. Bland annat en datastol, sängkläder, stoora kuddar m.m
Fick även en tidig födelsedagspresent (som jag fick välja själv ;P) Den här tavlan fick det bli. Love it!
Syns kanske inte på bilden men den är stor. Mycket stor.


På torsdagkväll hade vi planerat en liten överraskningsfest för Johanna som fyllde 19.
Vi var i hennes stuga vid havet och badade bland annat badtunna. Jag tror vi satt där i timtal och hade det jättetrevligt. Var hur skönt som helst.
Säsongsavslutning på Lanternan var det denna kväll så självklart drog dit. Vi rockade loss på dansgolvet till Krutov som spelade :) KUL!
Dagen efter skulle jag upp klockan 6.. det var mindre kul.




Jag "hittade" en regnjacka som matchade mina skor rätt bra. Förövrigt ser jag helt crazy ut på bilden.



----------------------------------------------------------------------------------------------

Igår stressade jag hem efter jobbet och åkte nästan direkt vidare till stan (Skeå). Där mötte jag upp Anna och Hanna på Ica för att handla lite mat. Tacos fick det bli. Festen satte igång och självklart blev det en jäkla massa dans, eftersom det var dansväxthusfest. (Fast bara 4 kunde komma..)
Vi koreograferade en riktigt sexig dans bl.a haha, men tyvärr hade vi ingen publik som fick se den. Kan lova att den var riktigt grym!! ;)



TUMMEN UPP!
(vi försökte se allvarliga ut & det blev många försök innan vi fick till det, hyffsat allvarligt hihi)


Anna ville bli lite stylad.
Håret skötte jag & Agnes sminkade. Fint va?



Jag drack inte denna kväll, jag åt...





Underbar kväll, underbara tjejer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jahaa :) Vad har du för dig då?

2008-08-09 @ 12:54:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0