En sväng till Norrbotten

Kom just hem från Luleå/Piteå där jag har befunnit mig halva dagen och nu ikväll för att bland annat se Sannas pojkväns innebandymatch. Tyvärr förlorade dom med ganska mycket. Men mål, det gjorde han i alla fall.
Blev middag på frasses och sen en sväng till Luleå för att hämta lite grejer inför deras flytt till lägenhet.
Lalla försöker övertala mig att bli intresserad av hans kompis från Arvidsjaur som bland annat skickade ett sms till mig och frågade om jag var singel. Snubben har aldrig träffat mig eller ens sett mig så jag tyckte det var lite lustigt.. Men är man desperat (som han verkar vara) så är man :P Jag är ledsen att göra dig besviken Lalla, men tror inte detta kommer funka.

Imorgon blir det kalas här hemma för hela slanten. Massa gofika och tårta blir det också. Yey!


Haha, nu fick jag just ett sms av Lalla : Men Kakan :( Du dissa ju T****:( 
(Han kallar mig för det, kakan alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0