På G - onsdag

Idag är jag duktig. Har uppdaterat mitt gamla CV, så nu är jag redo att ge mig ut på jobbsökarjakt. Ifall att jag ska stanna här ett tag till. Har även skrivit en ansökan om att gå Naturkunskap B kursen nu i höst, dock en väldigt sen ansökan. Sista anmälningsdagen tror jag var i maj någon gång, men om det finns plats i kursen så har jag nog fortfarande en chans, I hope!
 
Nu när jag ändå är igång borde jag väl ta tag i städningen av mitt rum också...suck
Så här såg det ut för någon vecka sen. NU SER DET ÄNNU VÄRRE UT!
Förstår mig inte på det där med städning. Så fort man har städat ser det lika jävligt ut dagen efter igen..



Imorgon får jag lite sovmorgon, åh vad jag blir lycklig av att tänka på det :) Har tagit ledigt från jobbet för att följa med mor och far min till Ikea, Happisrandis. En sväng till Alko också såklart ;P

Nu ska jag ut och träna en sväng. Städning sen då... kanske..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0