musiktips, tack

Idag är det en sån där, "jaggöringenting-slappardag". Har packat lite och börjat fixa saker inför resan, annars är det inte mycket som är gjort. Försöker hitta en massa musik som jag kan ha när jag ligger på stranden, är så less på dom flesta låtar jag har, så ge mig tips, jättegärna!

Alltid när jag är ute & festar brukar någon fråga mig varför jag har tagit bort apberget, vilket var mer än ett halvår sen nu.. Och har egentligen inget bra svar på varför jag gjorde det. Kanske berodde det på mitt töntiga namn, jag vet inte? :P
Men idag har jag faktiskt gjort en ny apa haha, och om ni nu undrar varför så berodde det mest på att jag visste att man kan göra bilder svart-vita där, då vet ni det & behöver inte fråga ;)

Om 2-3 dagar springer jag omkring på den stekheta stranden, o h y e s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0