Kvällen i bilder.


 

Satte oss på Stinas veranda och hade mysigt i eftermiddagssolen. Jag var stolt över att jag köpt mina egna cider. Lite frihetskänla.



Fick lite paket :)



I ett paket låg denna s.k Bong. Den fick hänga med resten av kvällen. Och oj så vi bongade...



Haha, ja..hela kvällen som sagt!




Malin var nykter och var så snäll och skjutsade oss in till stan, där vi gick på en mysig restaurang. Vi var dock en för mycket i bilen, så Sanna fick gömma sig.



MMMmmm Plankstek. Så dyrt, men SÅ GOTT!





Mätta och belåtna gick vi vidare in mot stan.
Och ja, bongen var med ;)





Efter att ha spatserat runt på lite olika platser avslutade vi kvällen på O´learys.
Träffade dessa killar från Stockholm och Dalarna som faktiskt erbjöd mig jobb. Jag skulle ringa idag om jag vill ha det. Men vem fan vill stå på stan och lura folk att byta telefonabonnemang & telefon osv :P Not me.

Går inte att ha tråkigt med er, tjejer!
Tack för att ni finns, mina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för gårdagen hörröduu!

2008-08-16 @ 17:45:01
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: linda

Tack för gårdagen hörröduu!

2008-08-16 @ 17:45:16
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0