Back to school

Nu kan jag andas ut, hittade passet i den första lådan jag letade i, hittade även lite turkiska pengar, tur tur! :)

Ringde ett samtal till studievägledningen idag eftersom jag hade fått en reservplats på naturkunskap B-kursen trots att jag sökte typ för en vecka sen. Hon sa att kursen redan var väldigt full men hon var så himla gullig och gjorde en liten plats för mig, eftersom jag sa att jag verkligen behövde kursen för fortsatta studier osv haha. Ännu mera tur! Så nu ska jag alltså tillbaka till skolbänken.
Hoppas bara det inte blir något problem nu eftersom jag ska bort i två veckor..

Äntligen har det nya The Hills avsnittet kommit ut, så ni kan ju gissa vad jag ska göra nu! ;D

Kommentarer
Postat av: mickaela

Tack så mkt! :) Guud vilken fin blogg du har :) jättefin :D

2008-08-19 @ 16:57:23
URL: http://mickaelan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Så du ska inte till sthlm nu då? :P

2008-08-20 @ 01:35:02
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0