Hatarattkommapårubriker

Weeeeei, det är helg :D
Öppnade imorse på jobbet, vilket är chillll =) Slipper kunder i 3 timmar haha! Efter jobbet drog jag en runda på stan och köpte nya skor och strumpbyxor! Jag har verkligen ett beroende, SKOR!! Vet inte hur många par jag har köpt senaste tiden...
Senare gick jag till friskvårds och tränade lite, löpning och gym mest. Alltså jag känner mig så tapig på gymmet, särskilt när man är där själv, jag har ju inte så mkt vikter på om man säger så.. haha!

Nuu ska jag dra till Stinkywinky på för-förfest :P Sen ska vi ha subwayfest på Subway, så alla som har lust kan ju komma och titta genom fönstret när vi ska tävla i Twister ;) ps. skämt (för de lite mindre smarta)

SES I DIMMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0