Fredag

Idag är det fredag och snart helg! Shit vad veckorna går fort nuförtiden :) Har jobbat idag, som vanligt.. Är såååå less just nu! Kan inte alla kunder sluta vara så tröga också, hur svårt kan det vara att förstå vad alla grönsaker innebär osv??
Tex, jag tar allt på.... och tomat och oliver.
Jahaaa, så du vill bara ha tomat och oliver?
njaaae, gurka och lök också!
ÅHH, då är det ju inte alla grönsaker!!! Men sj'lvklart säger jag ju inte detta högt eftersom det är mitt jobb att lyda och le :P
Haha, kanske inte verkar så jobbigt men när det typ händer hela tiden, varje dag så blir man less som tuuusan!
Aja, nog om detta nu.

Blev att åka hem till Byske efter jobbet och äta riktigt god middag för en gångs skull! :) Hämtade även ut paket på posten och lite annat som jag behövde. Personbeviset som jag behöver för ansökningen till skolan i Linköping hade också kommit, så det känns skönt, nu är det bara att skicka in papprena!
Vi bokade tåget igår och det blir även så att vi stannar en dag i Stockholm för att shoppa, jag är såååå PEPPAD :D Längtar grymt mkt nu!

Imorgon börjar jag jobba klockan 7 så nu ska jag se några The Hills avsnitt och sen blire sängen!
Byyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0