:):):)

Fredag idag, solen skiner, ledig från jobbet = Happiiiiface :)
Stina kom över igårkväll, hon hade hyrt en film som vi tänkte se, såg väldigt bra ut på utsidan, men utsidan är inte allt haha. Det slutade med att vi stängde av den och såg insider istället. Mycket bättre må jag säga!
Var en mysig kväll sötis=)

Ska snart gå iväg till friskvårds och träna lite power. Hur nu det ska gå, jag har så fruktansvärt mycket träningsverk i typ hela kroppen haha =P Har varit ett träningsfreak i veckan, tränat både på friskvårds, gymmat och olika pass, och sen dansat! Man känner då att man lever iaf ;P

:)


Kommentarer
Postat av: linda

Halloj!
Du jag vill låna din svart kjol då jag ska till cyprus!
Sanna hade den igår ;)

2008-04-20 @ 17:58:18
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0